Wskazówki dotyczące udanej mobilnej kampanii marketingowej
Marketing mobilny to narzędzie promocji biznesu, które szturmem podbija świat.
Korzystając z niej, firmy mogą promować swoje produkty z dowolnego miejsca na świecie, po prostu wysyłając reklamy na urządzenia mobilne, takie jak telefony komórkowe. Aby dowiedzieć się, jak korzystać z marketingu mobilnego, przeczytaj te wskazówki.Użyj kodów QR, aby przyciągnąć klientów. Kody QR to kody do zeskanowania, które prowadzą klienta do dowolnej witryny, z którą go łączysz. Powinny one być duże i czytelne, aby telefony komórkowe nie miały trudności z ich odczytaniem. Klienci kochają łatwość i prostotę, więc jeśli podłączysz swoją witrynę do jednego z nich, przyzwyczai się.Zawsze staraj się, aby wiadomości mobilne były zwięzłe. Ludzie w ruchu potrzebują wiadomości, które szybko i zdecydowanie przejdą do rzeczy. Telefony komórkowe mają również stosunkowo małe ekrany, dlatego ważne jest, aby dostosować wiadomości tak, aby odzwierciedlały ten ograniczający czynnik. Postępując zgodnie z tą wskazówką, będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby osób z bardziej efektywnym przekazem.Pamiętaj, że marketing mobilny działa najlepiej, aby zatrzymać obecnych klientów, a niekoniecznie przyciągać nowych. Dzieje się tak, ponieważ większość użytkowników mobilnych nie przegląda Internetu w taki sam sposób, w jaki użytkownicy komputerów PC przeglądają swoje.
Użytkownicy mobilni to trudne ryby do zahaczenia, jeśli jeszcze nie skubali przynęty.Słuchaj swoich klientów w mobilnej kampanii marketingowej, aby zawsze lepiej im służyć.
Jeśli założysz, że wiesz, czego chcą Twoi klienci, zrobisz z siebie poważną sprawę. Zamiast zakładać, wysłuchaj ich potrzeb, a następnie pracuj ze świadomego punktu widzenia.Chociaż liczba użytkowników mobilnych rośnie, nie oznacza to, że możesz przenieść swoją mobilną kampanię marketingową poza odpowiednią niszę i po prostu reklamować się na większym rynku. Nadal musisz pozostać w granicach swojego rynku. Przekonasz się, że każda nisza staje się większa, ale próba przyciągnięcia ludzi z zewnątrz to tylko zmarnowany wysiłek.Jeśli prowadzisz lokalną firmę, taką jak restauracja, mały sklep lub jakąkolwiek inną lokalizację na żywo, upewnij się, że podkreślasz swoją lokalizację w marketingu mobilnym. Firmy takie jak te mają znacznie większą niszę rynkową, a ktoś, kto tylko przez chwilę huśta się w okolicy, może z przyjemnością zatrzymać się i coś przekąsić.Wiesz już, że powinieneś wchodzić w interakcje z klientami za pośrednictwem marketingu mobilnego, ale możesz też poprosić klientów o interakcję z Tobą. Wysyłasz im filmy i wiadomości; może powinieneś zapytać, czy mają coś, co chcą wysłać. Zwłaszcza jeśli masz blog powiązany z Twoją firmą, umieszczanie tam filmów użytkowników może zwiększyć Twój profil.Aby zachęcić więcej osób do zapisania się na coś, co oferujesz, podaruj coś za darmo. Na przykład, jeśli próbujesz nakłonić ludzi do zarejestrowania się w usłudze dzwonków, zaoferuj im jeden dzwonek za darmo, jeśli wyślą SMS-a RINGTONE na Twój numer. Ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, a wysyłanie im SMS-ów sprawia, że nie wydaje się to być transakcją.Pamiętaj, aby wysyłać wiadomości tekstowe. Ludzie zwykle mają dzwonek, który odzywa się za każdym razem, gdy otrzymują SMS-a. Mają też tendencję do sprawdzania tego od razu. Wystarczy, że wyślesz małe pliki, takie jak zdjęcia nowego produktu, który masz do dyspozycji, dzięki czemu klient ma możliwość otrzymywania SMS-ów lub nie.Jak wspomniano wcześniej, marketing mobilny szturmem podbił świat biznesu. Firmy mogą łatwo promować produkty, wysyłając je na urządzenia mobilne, takie jak telefony komórkowe i książki internetowe. Korzystając z przydatnych wskazówek zawartych w tym artykule, możesz z łatwością wykorzystać marketing mobilny, aby przenieść swój biznes na nowy poziom.